flyttning = Inredning

 
Det har pågått ganska mycket i mitt liv, de senaste tiden. Jag jobbar en del, många kallar mig för workaholic men det är väldigt kul att hålla på med många saker sammtidigt, framförallt när möjligheterna finns. Jag började jobba för ca 1 månad sedan som försäkringsmäklare / försäkringförmedlare i Stockholm. Det finns inga ord för att beskriva hur tacksam jag är som fick en fot in i branschen. Har geomgått utbildningen och lyder under försäkringslagen nu. Har även 2 andra jobb som jag försäker hinna med på helgerna. Men det största nyhet som har hänt i mitt liv just nu är;  att jag ska flytta. Jag lämnar bakom mig lilla Norrtälje och flyttar mer centralt, slipper då att pendla mellan Stockholm-Norrtälje. Flyttningen sker på lördan och därefter stannar jag där, min egen lilla lägenhet. Det är en blanding av känslor som blommar ut, men ser fram emot att hålla på med inredningen. Vuxen poäng med hyran och alla kostnader som uppkommer? Känner redan nu att jag kommer att sakna min lilla familj så fruktansvärt mycket att jag kommer att ta den första möjliga bussen så fort jag har lite tid över för att hälsa på dem. Än så länge innan jag flyttar så har jag köpt lite saker för hemmet. 
Jag vill skapa ett mysigt hem med massor med belysning. Så mitt senast köp är två stilrena ljuslyktor 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!