En vacker höst dag

Idag, lördag, vaknade jag upp med ett strålande sol som riktades mot mitt ansikte, älskar helgen då jag inte behöver passa tider och får sova hur länge och hur mycket jag vill men kunde ändå inte stanna i min lilla grotta hela dagen idag. Min barndomsvän är på besök och sov över hos mig, så det blev ett riktigt go frukost och lite onyttigheter. Jag har lovat mig själv denna vecka att jag ska ge min blogg lite mer tid och ägna mig mer åt att uppdatera; trots att mina arbetstider gör det svårt för mig att ta outfit bilder, då jag slutar 20 och jobbar gärna över till kl 21.00, men allt går om man verkligen vill att det skall gå. 
Att leva ensam kan vara jobbigt men jag måste erkänna att jag trivs riktigt mycket i min lilla lägenhet just nu. 
I veckan fick jag chansen att gå till en seminarie som jobbet gav mig för att ha gjort bra ifrån mig, Seminarie hette livet till ett rikare liv som Charlie Söderberg höll, manen som hjälper folk när de är i en ekonomisk kris på programmet som heter lyxfällan, den visas på kanal3. Ett riktigt inspirerande man, som inte bara förmedlar kunskap men också känslan till att vilja göra något stort med sitt eget liv. Jag tog med mig riktigt bra tips från honom, en bok att läsa och massa nya projekt som jag vill påbörja redan idag. Vi får se vad det blir av det. Tips från Charlie, vänta inte på att något hemsk ska hända innan du börjar ändra något i ditt liv som du inte är nöjd med. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!