Alive

Idag söndag, har jag inte gjort mycket. Har sovit väldigt länge och väldigt skönt, denna helg tillbringar jag tid med mamma, då jag  inte hinner träffa henne under veckodagar. Det är väldigt mysigt att träffa familjen, framförallt när man står nära varandra. Igår firade vi min älsta systersfödelsedag, och som vanligt åt vi massor med god mat. Jag ser verkligen fram emot nästa helg då jag har besök från Schweiz, det lär bli spännande, har planerat att göra massor men måste bestämma mig, för en eller två saker; beslut ångest? För övrigt spelade jag över 4 timmar guitarr imorse, har obskrivligt ont i mina fingrar, men det var helt klart värt det. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!