Makeup from THE STUDIO



I Torsdags var jag på Stureplan och fotades in i THE Studio. Det första som man la märke till var det vackra inredningen som den gigantiska lokalen hade, efter en stund märker man också den fina utsikten mot stadens mest besökta område när det gäller dyr shopping och festande. Att fotas där var verkligen en rolig upplevelse som jag rekommenderar till alla men framför allt tjejer/kvinnor. I slutet av det roliga fick vi välja The studios smink, det fanns många saker man kunde välja men jag tog en rött blush, man fick borsten med sminket. Alltid roligt att få saker, tycker jag. Jag vet att det är många av mina vänner som ska dit och jag hoppas att ni kommer att ha det lika roligt som jag hade det.  


Kommentarer
MissAttitudeMakeUp

Hej.

Detta smink kan du få tag på via länken till ett fantastiskt pris.
Kolla in:
https://www.facebook.com/MissAttitudeMakeUp

2013-05-24 14:18:26
URL: http://missattitudemakeup.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!