Packar


Älskar känslan att packa ner och tänka: "jag ska bort härifrån ett tag". Det jag gillar mest är bland annat att träffa nya människor, ha det roligt och bygga upp minner tillsammans med goa personer (jo, redan nu, försöker jag tala göteborska). Jag har i ett tidigare inlägg berättat att jag ska bort några dagar till Göteborg, en stad jag faktiskt aldrig varit i.  Anledning till att jag ska dit är att jag tänker stå och dansa på MTV WORLD STAGE oavsett om det är regnar eller snöar, för att sommar i Sverige ser inte riktigt lovande ut. Jag har dock lite beslutangåest, vad ska jag ta med mig? Jag har shoppat lite på veromoda, topshop, h&m, bikbok men jag har nog inga plagg som jag är kär i, men det får väl dugga.
Jag har inte kommit långt med packningen, springer runt och har nästan ingenting i. Imorgon jobbar jag från och med 08.00 på morgonen och slutar 21.00, jag kan tänka mig att jag kommer att rulla fram till sängen och kommer nog inte ha lust / ork att försätta packa. Det kommer att bli stressigt, får ta det som en utmaning...tummen upp.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!