En dag i soliga Stockholm, SHOPPING

Mina fötter skriker åt mig men jag kämpar mig vidare. Idag shoppade jag massor. Min kusin och jag tänkte stanna i Diplomat hotellet men det var fullbokad, kanske inte så smart att bara ta tag i det, i sista minuten? Så gick vi till Nobis hotellet men det var också fullbokad, så det ser ut som att vi måste pendla inatt också. Vi har haft en underbar varm dag, stämningen är på topp med alla studentflak som stormar in i stan. Vi har för övrigt varit på Louis vuitton butiken, Gucci, mulberry och massa andra. Vi längtade efter att få äta riktiga goda och äkta makaroner på la Durée, som har precis öppnat i Östermalm (grev turegatan 15), men vi hade där också lite otur eftersom det var stängd. Imorgon kommer vi att åka hit igen för att äta på la durée och köpa massor med skal för min ipad :) ser fram emot det. Snart sitter vi på bussen men först sitter vi och fikar på 7 eleven på Östermalm och vi orkar inte ta oss till bussen.

Jag är för övrigt ledsen för seg uppdatering. Hoppas ni haft en lika bra dag som jag haft. Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!