Sista inlägg

Det här är mitt sista inlägg från min dator.

Godmorgon, hoppas ni håller på att sova och drömmer fina drömmar och att ni mår fint såklart, själv mår jag sådär. Har ägnat dagen att kolla upp det sista (för allra sista gång). Åkte till flygfyren för att handla lite saker jag behöver till resan trots att jag hade världens största verk, ont i magen och allt påverkar mig, har inte ens sovit en timme och nu tänker jag ligga o vila en stund innan jag går upp i fixar mig, tjejerna kommer och hämtar mig kl 07.55, sjukt taggad :)
Jag kommer förmodligen att blogga på plats, alltså på arlanda. Och jag hoppas att jag kan logga in på nån WIFI i Thailand.. Om inga inlägg dyker upp så hoppas jag på att ni får 2 underbara värma veckor här i Sverige.. Jag kommer att tänka på er och kan även försöka skicka lite värme. Ha det bra puss :D


Kommentarer
ilif

Trop mignonne =) <3

2012-01-11 22:18:20

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!