Så här börjar resan



Fredag den 6 Januari, var vi, hyfsad tidigt på väg till Terminal 5 (Arlanda) för att bege oss till ett varmare land på andra sidan jordklotet. Denna morgonen var lagom kallt för en vinterdag i Sverige, vi var trötta och framför allt väldigt bleka, Solen behövdes, och vi var bara några timmar ifrån den.  

Det är rätt så tomt på Arlanda och folket ser morgontrötta ut. Spänningen var på top och det pirrar i magen

Vi checkar in och allt gick smidigt och fort. Där stod vi bland en massa människor, 4 tjejer förberedda för aventyret. Vi gick runt och kollade in i butikerna i väntan på planet. Fråga inte varför för att jag kan ej svara men jag känner en obeskrivlig kärlek för Starbucks och tillbringar så mycket jag tid jag kan när jag väl har möjligheten...så jag "tvingade" tjejerna att äta vår *"frukost" där.

Och jag tog mina favoriter. Och allt för ca 80kr vilket är mycket billigare än i Schweiz. =)

De ropade på vårt "flight number"och så klev vi in. Nu var det bara 10 timmar kvar tills våra fötter nådde sandstranden och varma solstrålar. En glad och blek tjej, många förändringar sker under denna resan :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!