Blå Linser


Hejsan allihopa, hoppas ni har haft en fin och bra dag själv har jag haft en relativ kort dag med endast 3 lektioner, haft bland annat 3 timmars pyskologi och gjorde en så kallad personlighet test. Det var lite spännande resultatet blev att jag har en tendens att vara extrovert. Jag är väldigt pratsam, utåtriktad och pigg vilket stämmer, men går såklart upp och ner beroende på vad som händer i mitt liv, men det är annars är bra definition på mig. Efter en spännande lektion gick jag och en kompis till ett fikaställe och unnade oss en god fika. Jag har tidigare pratat om att jag skulle göra ett inlägg om grejerna jag köpt i Thailand. Jag har bland annat köpt flera par färg och optik linser. Har 2 olika par blåa linser, ljus bruna, gröna och gråa. Det som är "speciellt" med de jag köpte är att dem är större än själva ögon så man får en hel annan effekt när man har dem på, det gör en valp/ puppy eyes känslan, rååågulligt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!