Arrivals

Yeaay äntligen framme, efter mer än 10 timmars resa, thailand en helt otrolig land... Har varit på kata beach eller kanske var paton beach, det var iaf super vackert. Det har Hänt massor, det kommer att bli så kul att berätta allt vi redan gjort. Just nu sitter jag nära en superrolig restaurang som kör karaoke.. Borde hänga där tror jag :) ...Tjejerna vilar, o är helt utmattat, normal.. I och med att de inte sov mycket på planet.. Själv sov jag typ hela resan haha japp med lite dregel också hahaha jag är superpigg nu o kan inte vänta för att se mer av thailand. :D



Lite komisk att vi passerade Pskov som var vår "riktig"destination berättar mer om det en annan gång nu måste jag iväg o dricka vatten döööör sååå
Varmt. Ha det bäst sverige <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!