Resan

Hejsan, allihopa hoppas ni har det bra i den här kylan själv har jag varit i skolan hela morgon och fram till 19.00 eftersom det var öppethus. Det var super kul att vara där och hjälpa andra att välja eller ge information. Jag har inte gör något annat än att plugga sedan jag kom hem och sitter nu en stund och kollar på de nya avsnitt av the big bang theory, som jag älskar sammtidigt pratar jag med min fina kusin i telefon. Bilden på resan från thailand kommer att komma upp hela nästa vecka också, eftersom det är många bilder jag vill dela med mig. Imorgon bitti kommer jag att spela volleyboll om jag kommer upp från sängen , har varit väldigt trött idag, tror att jag behöver sol igen. Jag hoppas annars att ni, som läser, har det bra och att ni kommer att ha en finfin fredag.

andra veckan var vi i patong och gick till den stora köp centrum nära Bangla Road

Det är fest hela året runt i thailand och tydligen firar de nytt år också

Söt tuktuk helt pimpad, med hello kitty mönster.

Spiderman har tagit en annan form


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!