Godmorgon kära o kalla Sverige

Godmorgon alla fina, hur var eran lördagskväll? Jag har varit ute och träffat lite folk på Mobergs bar, det fanns lagom mycket folk men jag frös ihjäl hela kvällen/natt. Det var dock en galen kväll, vaknade för ca 3 timmar sen och var tvungen att gå ut och frysa för att köpa mjölk. Jag har nu gjort min allra första persika smoothie och den smakar delicious. Dagens planering är inte mindre än att äta med familjen, gosa med min 2månaders vackra Valentina och Calle kommer senare, måste ju ge honom presenten jag köpte i Thailand och prata såklart. Hoppas ni kommer att ha en finfin söndag. Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!