Galen kväll



Uppsala, det är där jag var tillsammans med mina 2 vänner, Jennie och Hanna. Vi åkte dit och hade en galen rolig kväll med massa andra. Det är verkligen något jag skulle vilja göra om, vi spenderade natten hos en annan kompis som pluggar i Uppsala Universitet, han bor på den 7nde våningen och student korridor är helt galna.

Bilden togs när i fredags när vi väntade på uppsala bussen.

Det är verkligen en annan upplevelse att gå till en annan stad. Jag trodde att det skulle vara ungefär som Stockhom men de använder inte ens samma busskort verken remsor. Dag efter hade vi lite problem med bussar eftersom vi kollade fel och fick vänta 2 timmar på bussen tur att det fanns ett fikaställe runt hörnet, ca 50 m bort.

vi åt thai mat, vilket påminde mig mycket om hur jag hade det i thailand för drygt 3 veckor sen..nostalgi
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!