En lyxig present jag snart kommer att få...

   

Crystalline USB Pen, Indian Sapphire

Practical and stylish, this unique accessory is both a ballpoint pen and a USB key. The silver-tone pen opens in the middle to reveal a 4GB USB key. Sparkling beautifully, the body is filled with 200 delicate Indian Sapphire crystals. The high quality refill can be replaced quickly and easily.

Min fina kusin som bor Schweiz avslöjade häromdan en av presenterna jag kommer att få när jag tar studenten, han sa att det var en liten present och ville försäkra sig att jag skulle gilla den, vilket jag alltid gör oavsett vilken present jag får. Han sa också att presenten var något från Swarovski. Senare fick jag veta var det var...Jag fick välja färgen och tror jag kommer att ta en grå, vit eller svårt. Det bästa med pennan är att det ingår en nykel USB i den... plus att den är omringad av 200 indiska Safir kristaller. Sjukt vackert, den kostar 720kr. Fick dessutom en annan student present från mamma redan idag. :) En glad tjej och har tur som har en sådan familj.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!