Uppdatering krävs


Det känns som att det var en evighet sedan jag bloggade sist, faktum är att jag har en period som går upp och sedan ner och det syns tydligt när jag inte orkar lägga tid på bloggen. Just nu spenderar jag en härlig vecka lov. Jag har för det mesta varit hemma och även pluggat en del i början av lovet, det har varit påsk, vilket innebär att det har varit mycket god mat och massor med godis. Vill också passa på att önska er alla en gladpåsk, och hoppas att ni har varit med nära och kära. De senaste dagarna har jag inte gjort mycket borsett från plugget har jag varit med mina kusiner från Norge och festat med fina människor på Café Opera och Rose i onsdags, senare spenderade jag natten på en superfin lägenhet på Söder..känseln på mina fötter var dock obeskrivligt smärtsamt, har aldrig någonsin haft så ont i mina fötter men det var absolut värt det. Imorgon gör jag om det, men jag är tveksam om var jag ska spendera natten, blir antingen östermalm eller åkalla. Vi får helt enkelt se vilket beslut jag tar. För övrigt har jag en del att göra framöver och mer plugg som jag måste ta hand om. livet rullar på och Stockholm here we go. 

Necklace : H&M


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!