Versace for H&M


 Jätte glad att få höra att versace ska medarbeta med h&m..hoppas att det blir fina saker och att det inte sänker versace kvalitet som när h&m hade samarbete med jimmy shoe och så hittade jag ingenting alls och då tyckte jag att samarbetet inte var så lyckat ! Donatella Versace så kommer kollektionen med h&m blir chic och rocking, många färger..(mycket guld färgade kläder), mönster och även skin can't wait :)...på tal om versace så köpte jag en slip för min kära kusin på deras hemsida hihi han kommer att bli glad, vill åka dit och ge honom presenten by myself? Kanske händer.. att åka random är rätt så kul :).

 Många av kläderna kommer att se "så här ut"


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!