TOP MODEL


Det skulle isf vara Sveriges nästa Top model :)

Fick detta mail idag, sjukt glad och vill verkligen vara med..men det är mitt sista år i gymnasiet och jag vet inte om jag kan missa så mycket. Det här är iaf vad jag fick.


Nu kommer äntligen Top Model tillbaka till Sverige!
Vi kommer att spela in nu under hösten.
Inspelningsstart sker i början av november och vi börjar med ett auditionprogram.
Till den inspelningen får du själv bekosta eventuella resor, boende och dyl.
Där och då får du veta om du är utvald till att medverka i serien.

Sedan drar inspelningen igång i december och fortsätter till mitten av januari förutsatt att du blir kvar i tävlingen.
Under dessa veckor är det en heltidssysselsättning då du måste kunna vara 100 % närvarande.
Under inspelningsperioden står produktionen för kost och logi samt eventuella resekostnader.

Är du den vi söker?

I så fall behöver vi följande via mail;

* Ett par fotografier (närbild ansikte och helfigur).
* En filmad presentation av dig som person. Tänk på att den ska fånga vårt intresse. Hellre att du tar med olika sidor från ditt liv än ett stillasittande porträtt.
Skicka till bifogad länk.


Vi ser fram emot din ansökan!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!