Fredag en lyckad dag !

    
Min dator och min kropp stängs av utan att jag ens vill. Jag har i flera nätter försökt att uppdatera min blogg men innan jag ens hann att trycka på spara och publicera hann jag att somna i mina sköna säng. I fredags var jag i stockholm, jag går till en SPA behandling 1 om månaden, den dagen ser jag fram emot i en hel månad. Efter behandlingen går jag alltid och shoppar massor i flera timmar..jag köpte då 2 jätte fina stora halsband, 1 skjorta, skinnbyxor, en orange genomskinlig skjorta, 1 orangehalsduk, 2 silver ringar och andra små saker. På kvällen firade jag en kompis 18 års dag på ett Glas och natten spenderade vi på Mobergs. Det var en underbar fredag, och ser fram emot nästa. :)
  
   
            God Mat på ett Glad och mysig stämning

En glad tjej på väg in till Mobergs för första gången =)

Löningshelg på mobergs..Varm stämningen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!