En perfekt dag


Dagen debuterade på Macdonald's för att ta få in oss lite skräp mat innan våra järnceller började sättas igång. Idag spenderade vi dagen i Den underbara Moderna Museet som befinner sig i "centrala" Stockholm, det blev en del saker vi fick lära oss idag, alltid lika kul med lite mer kunskaper i fickan! Innan museet passerade jag framför denna finna graffiti och tyckte att hur cool som helst!
    
    Vi satt och väntade på våra Chessburgare och kollade genom bilderna från kreta.. Jessica tog fram en bild på mig när jag var en pepparkaka på riktigt! Och hennes ansiktuttyck säger mer än vad jag vill veta !! hahaha

Efter några frågestunder ( jaaaa vi hade svårt att hitta...finns ju 5 olika moderna museet i Centrala Stockholm --') så kom vi äntligen fram till stället vi skulle tillbringa resten av dagen.  :)

TYST!! Låt anton filosofiera ! ;)

Fina Sharon in action. :)

Dagens avslutade med att Jessica och jag hade massor med spontana planer inför kvällen/natten. Kom vi går Random till grönan och åker nåt galet fort. JAaaa vi kör !!! Kom vi shoppar loss !! Vi skulle till Louis Vuitton butiken också..vad hände med det??? Jaaaa  det blev inte som tänkt...försättning följer.....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!