Duktig flicka

Hej allihopa hoppas ni mår bra.
Jag har varit hemma hela dagen idag, städat och lagat riktig god middag, väntar bara på att mamma skall komma hem med hennes stora resväskor. Hon har nu varit borta i lite över än 2 veckor, jag har faktiskt saknar henne och det känns roligt att se henne igen. Något annat, spännande jag gjorde igår var, att jag beställe min studenmössa, riktigt riktigt pirrig i magen var jag ! Känns overkligt ! Jag tar studenten ?!?! vad ska man göra sen ? får panik men det känns så  bra sammtidigt !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!