Det blev en lång natt !


bild

Igår spenderade jag hela eftermiddag tillsammans med trevligt sällskap. Firande en kompis 18års dag med mycket skratt, god mat o vädret var skönt, allt för en perfekt dag. Natten kom och min kompis firande slutade med att vi var 11 tycken som skulle dansa loss på dansolvet. Efter de svettande droppar som rann ner min panna, forsatt jag natten med 2 kompisar i en bil till kl 7.00 vi såg soluppgång, hel amazing färger, vi samtalade om kärlek och livet o en del skratt blev det också. Det slutade med att jag somnade runt 8.00 med ett leende på läpparna. Älskar sådana stunder! tack för en bra kväll allihopa!  
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!