Äntligen öva på lite fantasi

God kväll allihopa,
jag hoppas att ni har haft en bra dag! Idag har jag mest varit hemma, illamående, sjuk och ont i kroppen. På kvällen städade jag och lagade god mat. Jag skall sätt igång med plugget snart. Och jag ser jag fram emot imorgon torsdag då jag skall gå och dansa Zumba som egentligen heter dans "Fuego" på friskis. Hoppas på att träningsverket från igår försvinner och att jag mår bättre.  Än så länge så har jag kollat runt och beställt massor. Igår beställde jag, mina nya framtids favoriter, 14 hög centimeter klack, Louuboutin som kostade runt 765 dollar, de borde komma om 2 dagar, det är något jag verkligen ser fram emot att få o jag beställde något som jag verkligen gillar att hålla på, saker för naglar. Beställning innhåller en hel ny super acryl star set för att göra "salongs" naglar. Jag kommer äntligen att få expandera min fantasi på mina o andras naglar. Spännande !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!