Det kommer att bli en lång dag

Just nu är jag på väg till skolan, det känns lite jobbigt att solen o värmen som vi haft förra vecka inte verka vilja komma fram idag, men jag tog på mig en finfin höst hatt som passar för både sol o regn. Idag slutar jag runt 5.00 o måste hinna ner till banken för att sätta in pengarna som jag o några stycken till har samlat in, genom att sälja strumpor åt ett företag. Bortsett från det så har jag ont i knät, gjorde illa mig i lördags o det känns lite jobbigt att gå. Jag hoppas ni får en fin o trevlig dag.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!