NY projekt på G, en till blogg !!!

Kalla mih natthuggla, vampyr eller zombie..JO jag är fortfarande vaken. Jag har pluggat sedan kl 18.00 och har inte hens hunnit få in mig mat :/ men det gör inget jag är inte hungrig anyway. Jag ser solen gå upp och har nästan blivit färdig med en ny projekt. Skaffa en blogg, Rädda indien! Jag kommer så klart försätta med Prisy som är min dagliga blogg men jag kommer även blogga på en annan blogg TRYCK HÄR för att se, även 8 andra personer kommer att blogga, det är vår projekt arbete för 3an. Bloggen kommer att aktiveras vecka 23 men jag tror nog att några inlägg kommer då och då. Hoppas ni följer den, kommentera gärna och kom gärna med förslag. Hoppas ni gillar den. Puss på er, hoppas ni sover gott !!


                  


Kommentarer
Andrea

Wow! Va coolt! Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra för er! Det kommer att gå bra! Lycka till och ha det roligt :D

Jag gillar verkligen färgerna...

btw när kan du göra om min sakmojsgrejen till bloggen?

2011-05-18 22:08:47
URL: http://ameey.blogg.se/
Prisy

Tack så mycket gumman, det värmer!!! Om du kan sprida bloggen skulle det vara en stor hjälp för oss, o jag skulle bli jätte tacksam.



Hmm kommer att kunna göra den någon gång i vecka 23 tror jag :) <3 puss o tack för att du följer dagligen min blogg !!!! <3

2011-05-19 04:12:42
URL: http://prisy.blogg.se/
Andrea

Aaah! Okej okej ;D Inga konstigheter :D <3

2011-05-24 11:21:42
URL: http://ameey.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!