Vila ett ord som försvinner om några timmar

Om mindre än 4 timmar måste jag "upp" eller börja plocka ihop böckerna för att lovet är slut. Det har varit ett underbart vilo-lov. Jag har bara varit hemma, tagit det lugnt och sovit som jag aldrig har gjort förr.
Det är första gång på länge att jag inte var ute och festa, riktig skön att ha filmkväll med underbara människor istället, må jag säga !! Idag måndag börjar verkligheten igen. Lite skönt att börja skolan ändå trots att sömnen sjuts upp hela tiden.. Är det ens värst att sova nu, tro? Näää tänkte vara uppe hela natten eller ja det som är kvar av natten.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!