Sportlov/filmkvällar kom tillbaka

Jaaaa, jag saknar dig, varför gick det så fort??!?
För en konstig anledning bloggade inte jag mycket under sportlovet, jag ska inte säga att jag inte hann för att det skulle inte vara sant. Jag sov bort alla dagar och hade jätte mysiga filmkvällar, jag var på den andra lägenheten som jag fick låna ut och bara kopplade av, skönt va?

Det här var i lördags, då finna Jessica kom tillbaka till Sverige, vi struntade i att gå och festa för första gången. Vi hade istället en jätte mystjejkväll. Andrea var så klart med och vi åkte ner till Hemmakväll och hyrde en Skräckis, köpte massor med onyttiga grejer såsom godis,cola,chips,popcorn,kex, jaa ni förstod, vi satt på DVDN, tände på levande ljus och hade filtar på oss, efter det var vi redo att vara rädda och att bli tjocka ^^. Det kunde inte ha blivit bättre.. 
                                   
Filmen vi tog hette the Boogeyman 3, den var inte den bästa skräckfilm jag har sett men den funkade, rätt bra ändå.
Det handlar om en tjej som bor på en campus någonstans i usa och en mytt om spöken som finns i garderoben och undersängen som bara väntar att du ska tro på att han finns och vara rädd så kommer han. Tjejen  såg honom och är säker på att han finns på riktig, alla
tror på att hon håller på att bli galen och ser saker som inte finns som inte händer... ( japp om ni vill veta hur det slutar så får ni kolla på den :) )
 
Sa jag att vi hade köpte lite Godis ? Tror att jag ljög isåfall ^^

Mycket mycket skräpmat


Ser hon rädd ut? HAHA filmen hade inte ens börjat ^^

Såg också lite rädd ut, tycker ni inte det? :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!