Vaken ,vaken

Nu har jag städat runt hela lägenheten, jag vet "vanliga" personer bruka sova nu men ja, jag städade medan alla sov. Imorgon det är en ganska lång dag som väntar på mig, jag har en del saker att göra på banken och ringa ryanair. Jag har pluggat i flera timmar och det känns ganska skönt att lämna in ett skoluppgift bland tio tusen men en sak mindre att göra iallafall. Det kommer att bli en mysig kväll imorgon, eftersom jag hade tänkt beställa pizza, (finns verkligen ingenting hemma just nu) och kolla på Spartacus med en kompis som kommer att sova över. Enligt mig så är Spartacus en av dem bästa serie ever, en massa vältränat män som brottar mot varandra och massa kärlek. =)
Undra om jag kommer börja hinna läsa den nya boken jag lånade på biblioteket idag, men det hoppas jag.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!