utegång+ kläder = panik!

Om du är en tjej och kommer att gå ut så kommer du förmodligen ha samma problem som dem flesta tjejer möter; VAD SKA JAG HA PÅ MIG?!" haha Det måste alltid vara "det perfekta" plagg, dem flesta går runt och tänker åtminstone vad dem kommer att ha på sig dagen efter. Jag är en sådan som brukar improvisera men jag har nu funderat vad jag kommer att ha på mig på fredag?! Det konstiga är att det är bara onsdag och att det är jätte mycket tid kvar, jag har suttit i några timmar och sytt ihop ett plagg som jag kommer att använda imorgon men jag har faktiskt ingen aning om vad jag kommer att ha på mig på fredag.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!