Kan inte stå emot

Jag hade tänk "äta nyttig" i veckan. Det gick ganska bra på måndag och tisdag, men idag det gick inte alls. Min kropp skrek GE MIG SOCKER..jag är verkligen beroende av socker och vill stå emot men det går bara inte. Lunchen i skolan var inte den godaste vi brukar få så Emilia, Sharon och jag gick till coop för att köpa lite grejen och vi kom ut med glass och andra onyttiga saker som vi åt på lektionen, kortsammanfattat så har jag ätit tillräckligt med socker för resten av veckan eller kanske månaden ?!? Det värsta är att det finns glass kvar i skolan och vi kommer antaglien äta mer imorgon..Det får blir vad det blir då..alltså BIG MAMMA 3 summer 2011 haha.

   

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!