I söndags

            
       lite crazy som det brukar vara hem hos mig ^^ 
     
Jag har ni varit en hel veckan ensam hemma, så förra veckan passade jag på att bjöda några tjej vänner hemma. Det blev inte så många som jag trodde det skulle bli, men en otrolig och mysig eftermiddag/kväll blev det iallafall.
Vi åt middag, och jag duckade bordet fint. Tjejerna hade tagit med sig det man gillar mest; GODIS, men tänkte även vara nyttig och tog också med sig massor med frukt. Det saknades lite mjölk, smör och sådana saker hem hos mig så vi gick ner och handlade. När vi kom hem började vi plugga eftersom dagen efter hade vi ett ganska stort naturkunskap prov. Jag älskar och spändera tid med mina tjejer, prata om allt och ingenting och bara "vara"!!! Vi har börjat planera vår resa tillsammans och vi vet inte riktig hur det kommer att bli, men jag ser fram emot att det ska bli sommar... än så länge så älskar jag/vi hemmakvällar

     
     
      skål till våra vänskap


Kommentarer
IliFO

Pas de tabou on est entre filles!!!! ;)

2011-03-30 23:30:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!