I get a flat...for a while

Min syster har åkt bort på semester och kommer att vara borta ganska länge, jag fick nycklarna till hennes lägenhet. < YEAAAY >Så jag ska nog flytta över till hennes fina lägenhet ett litet tag. För att inte känna mig så ensam skulle andrea sova över någon dag, det kommer att bli skoj !!! Hon sov över hos mig inatt vi pratade tills våra ögonlock ville inte upp igen <haha> Sååå underbar att ha en vän som bor nära och behöver inte passa efter bussar. Dessutom är hon en så Fin person att jag bara älskar henne <3
Tack för att du gör min vardag mindre tråkigare :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!