Härligt dag

Vilken mysig dag!!!! Jag vaknade runt 6.50 men när jag kollar på mobilen så var det 7.50 kollade på kolckan som är i köket igen så var det 6.50 .-...JUSTE vi har ändrat tiden <IGEN> jag tycker att det är bara förvirrande!! Men iaf jag vaknade ovanligt tidigt, jag gjorde inte så mycket mer än att läsa en fransk bok som är jätte spännande hittills. På eftermiddag var jag bjuden hem till min syster som har precis kommit tillbaka till Sverige !! Hon och hennes make var på semester 1 månad i chile. De var så himla bruna, tillsammans med andrea familj åt vi god middag och kollade på bilderna dem hade gjort, det var så himla fin. Jag fick dessutom en jätte fin ring och gryma accesoarer.  Jag har inte gjort så mycket mer än det.
I fredags hade jag ett jobbintervju som gick hur bra som helst, fick jobbet på direkten som personlig assistent. Vecka som kommer, skall jag besöka personen som jag kommer att ta hand om, hur kul är inte det?!?
Vi får se vad som kommer att hända denna vecka, har massor att göra i skolan som vanligt men just nu sitter jag och kollar på pensionärs jävlar, håller på att gärva ihjäl mig. Vi hörs pöss pöss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!