Gissa vad jag fick ?

ONT I HELA KROPPEN, det är så jag känner mig just nu. Hade idrott igår och bestämde tillsammans med Mili och hanna att vi skulle vara duktiga och gympa idag med. Så hög musik och hög tempo var på gång idag. Jag var så himla trött efter gympa passet att jag råkade somna 10 minuter på naturkunskap lektion. ´Men jag är rätt så glad att jag fick träningsverk, det betyder och jag tränade hård eller att jag är hel otränad. Men något som jag blev hyfsad glad över är at jag fick ett sms om att jag packetet med grejer jag hade beställd häromdan.
Jag fick mina hyper duper fina 15 cm högklack med ett par "glasögon", tyvärr fick jag inte tröjan och är ganska ledsen över det, har letat efter en sådan tröja på jätte länge och lyckades hitta den men otur för mig så fanns det inga på lager längre eller något blev fel iallafall. Ledsen ledsen men jag fick mina skor och det är en obeskrivlig känsla av glädje. Jag kommer förmodligen att ha de på mig imorgon :) . Jag glömde nämna att jag och hanna gick ner på stan och köpte marabou choklad efter skolan, man kan inte vara så duktiga att man står emot chokladen, inte jag iaf.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!