Ensam hemma..eller inte :)


Massor med choklad runt munnen :)
Efter 3 timmars latin så lovar jag att vem som helst får hjärnslepp...Jag kom iaf tidigt hemma idag, mamma skulle bort inatt så hann bara se henne en kort stund. Jag har kollat på ett serie och villat lite. För en halv timme sen började jag röra på mig och baka goda goda saker, eftersom fina Jess kommer att sova över ikväll, men först skulle hon på bio och kolla på I am number four ( som är en rikig bra film enligt mig). Hon borde nog komma snart. Planer för ikväll ? JAaaa, sitta och bli tjock alltså  mysa, jag har precis blivit färdig med bakelsen..Som vanligt blev det en kladdkaka, men när jag tog ut den så var det bra men inte tillräckligt kladdigt för min smak...så vet ni vad? Fram med kakao mjöl och ägg så gjorde jag en till, så det blev två kladdkakor!! Om den här inte bli som jag vill då jäävlar Haha. 
Jag hade tänk äta pizza ( tanken slår mig ofta eftersom pizzerian är andra sidan gatan, tur för mig, eller? haha)
Det kommer att bli jätte roligt och mysigt ikväll känner jag. Än så länge bjuder jag på kladdkaka och bilder ;) 
Pööösssss 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!