Dagens outfit

Jag har suttit i flera timmar och försök sätta igång med plugget men det har inte gått så bra..Jag hade tänk lägga ut dagens outfit men hann inte att fota det jag hade på mig idag, väldigt synd eftersom jag tyckte att det såg väldigt somrigt ut. 

Idag hade jag på mig chill-byxor, (enfärgad som jag länge har letat efter), köpt på H&M
En jätte fin svart topp från Schweiz
En guld leopard ring ( en av mina favoriter) köpt på Bikbok
High Heels (från nelly) :)

Hopppas att det blir varmare snart, då kommer jag att shoppa loss och verkligen ta fram den lilla fashionista som finns i mig ;).

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!