Canon

Det är ganska många som har undrat med vilken kamera jag fotar. Så jag tänkte göra ett snabbt inlägg om min fina Canon kamera. Modellen heter Canon D1000 och den finns lite överallt den kostar runt 4000-5000 och även lite billigare tror jag. Det är en simpel nybörjare kamera och jätte lätt att använda, så jag kan bara rekommendera den, för att jag är väldigt nöjd med den. Det enda nackdelen med en systemkamera är att den tar ganska mycket plats och man kan inte ha den på t.ex. fester å andra sidan så brukar man ha digitalkameror om man vill fota på en fest. En bra digital kamera jag vet är samsung NX100.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!