Älskar skolan !!




Inser ni att det är nu allt händer, vår "bästa minner" vi kommer att minnas när vi är 60-70 år gamla byggs upp nu ???? Jag har chansen att dela dessa minner med underbara människor varje dag!!


Underbara samt fina människor

Anton som försöker koncentrera sig på lektionerna, lyckades han tror ni ?? =)

trots att jag ser jätte konstig ut på bilden, älskar jag den för att jag är med Mili <3

Fina flickor ´, fina leende !!

 VIll du ha bråk ? hihi så himla gullig


För att inte alla bilder behöver vara perfekta, men ni som är i den är det !!

ska vi till kiorren ??


heeeeeelooowww :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!