We like SOLEN !

Godmorgon alla fina !
Hoppas att det är bra med er?! Solen skinner och det lär ju va för hela dagen så varför stanna hemma? Om en liten stund kommer Jess o Ali o hämta mig, vi ska sola och ha det kul någonstans utanför staden, kallas MALMEN tror jag. Det lär ju va en mysigt stund med tjejerna. Vi ska grilla och tjocka oss, ojoj, VI ÄLSKAR MAT :D..
Jag kommer att försöka sova en stund för att jag jobbar nattpasset, jag kommer att döööö känns det som, men det är värt det !!! Hopppas ni får en like kul dag som jag kommer att ha !! Om du ska ute glöm inte o dricka mycket vatten och ha på dig solkrämskydd.  PUSS !

    
    huvudvärk... :/

Kommentarer
Hanna

Tack för en underbar dag gorgeous! Måste göras om snart, puss.

2011-06-29 22:18:38
prisy

tack sj baby..tog tyvärr inga bilder på dig ..eftersom du inte ville det :(

puss på dig :D

2011-07-02 17:06:28
URL: http://prisy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!