Underbar dag

Godmorgon sunshines
hoppas ni har haft fina drömmar. Igår kändes det som en väldigt lång dag, vi åkte till stockholm runt 1 och vi var lite trötta plus att det var hur varm som helst men bara på tanken att vi skulle ha det så bra höll oss vaken. Vi gjorde ansiktbehandling, man känner sig som en hel ny människa. Älskar att ta hand om mig. Efter det åkte vi in till T-centralen, och shoppade loss. Det var folk som trängde sig överallt, och massor som sprang hit och dit, jag känner mig lite yr efter såå pass mängd folk i ett och samma ställe. Men jag mådde bra ändå, vem mår inte bra av att shoppa? joo de som inte är modeintresserad, men jag är det!! Det är därför när jag köper nya saker, mår jag så otroligt bra:D. Efter allt röran i butiken gick vi o käka på kungshallen o vi skulle på bio och kolla på BAD teacher men vi var så trötta att vi åkte hem istället. Vi fick chansen att åka i de nya 2 våningars buss Nobina. hur bekväma som helst :D.


         
                   på väg hem lite trött men nöjd ändå !

Kommentarer
din dröm

jag blir faktiskt friskare av att shoppa. Magi är det.

2011-06-28 19:42:23
URL: http://ladylikes.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!