Nya prylar

Jag älskar märke.. det är klart att jag inte behöver det tycker bara att det är OFTAST finare och att det bästa med det är att det är inte alla som kan ha det. Det är uppenbart att jag köper saker från h&m, gina och Zara men jag har en del saker som är lite dyrare. Just nu håller jag på att kolla en ring som jag har varit jätte förtjust i...men har inte bestämt mig om jag ska köpa den eller inte, men OM jag gör det så lär jag skriva om det på bloggen. Den tiden jag tar att betämma mig så kan jag försätta och dreggla på den. :D vad tycker ni ? 

                   ¤¤¤ Snygg Ring i Stål strl. 24mm ¤¤¤ GUCCI


Kommentarer
din dröm

du ba kör

2011-06-27 22:27:03
URL: http://ladylikes.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!