Mysigt med vänner


Det var full med folk i lilla norrtan igår, det är en av anledningar om varför jag gillar The custom bike show men mitt huvud var inte där, jag satt nästa hela eftermiddan och pluggade, har några inlämningar kvar som jag vill gärna bli av med. Men man kan ju inte sitta inne hela dagen, så runt 21h00 Ali och jag möttes för att ta en liten promenad och ren (?!) luft. Vi gick runt i lite mer än en timme och pratade om allt, känns så himla skönt att ha såna vänner. Min kameran följde med och fångade riktiga bra bilder, Ali blev tvungen att plåta och hon lyckades utmärkt! 
       den 4 juni 2011
     
      
     
        
         


Kommentarer
ali

Åh, älskar sista bilden, haha <3

2011-06-05 16:18:26
URL: http://norniss.blogg.se/
Prisy

Jag med, u rock baby !

2011-06-05 16:31:16
URL: http://prisy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!