Mot stockholm

Hej alla fina!!

hur är det med er ? Idag har jag hunnit göra en hel del saker. Jag vaknade upp kl 5 på morgonen men jag däckade på soffan rätt så tidigt. Känns som att jag har varit jätte osocial på jätte länge, man ägnar så mycket tid åt jobbet att jag är HELT SLUT plus att jag jobbar natt, betyder att jag måste verkligen sova hela dan för att kunna orka. Men jag är super glad igår natt, när jag jobbade fick jag göra ett skriftligt prov kl 3 på morgonen... jobbigt va? men jag klarade provet o fick alla rätt så nu har jag min delegering dvs. att jag får ett intyg att jag kan praktisera på en patient själv. Om en timme ska jag och mamma åka för att gå på nån SPA behandling, skööönt det kommer att vara. Juste glömde säga GLAD MIDSOMMAR allihoppa, jag firade inte det eftersom jag jobbade och var själv hemma aaa ja men det får bli bättre nästa år, hoppas jag. Ni får ha en toppen dag, äntligen lite sol så gå ut o enjoy. 
 
Ps: Idag nya bussar börja rulla mot stockholm 2 våningar jätte fina, hoppas man sitter bekvämt.

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!