Livet leker och det gillar jag



Idag var det SISTA DAG och nu det är sommarlov, och det kan jag inte förstå, hur skönt som helst, det händer saker plöstligt utan och ha räknat med det, man bli överraskad, man har tråkigt hemma och så kommer det saker upp från ingenstans, ÄLSKAR sommar, livet och mina närmaste vänner. Imorgon komme jag att vara fotograf gå runt och fota alla som tar studenten i år. Asvarmt väder, kan det bli bättre än det? :)

Idag efter vi slutade i skolan gick hela min klass till parken åt skitmycket, solade och tog åretsförsta bad i havet. :). måste upp om några fåtals timmar och jag sitter framför datan och ler. Imorgon årets fest, slutskivan på Piren , ses där, hörs imorgon pöösssss.
                    
                    
                        Jaaaaaa, vi är överallt.. sprider kärlek och glädje :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!