Jag kommer aldrig mer o se dem :'(

      

 
För knappt några veckor sedan väntade jag otålig på alla fina studenter, det var så himla mycket folk och man får en obeskrivilig känsla, jag vet inte vad jag ska känna..jag är både glad och ledsen. Jag kommer aldrig mer och se allihopa i skolan, det blev som en rutin att se alla o hälsa..glad för att de börjar en ny period av deras liv, det är över med gymnasie pluggandet, allt de har kämpar för är nu över..det är klart man kan träffas utanför men det är inte samma sak. Jag hoppas på det bästa och att de kommer att lyckas med deras "vuxna" liv. Snart är det min tur och jag grät ihjäl i år..kommer nog att gråta ännu mer. :) ser fram emot.

   
   Där var vi faktiskt lite rädda..de första som kom ut sprang asfort och de bara gick in i oss haha CRAZY TOWN
    
     Zlatana kom ut först från hennes Klass, hon såg strålande ut. U're gorgeous, önskar dig det bästa !! <3
  
     
      hur många tog studenten i år ?
   
    Det tog aldrig slut..
                    
                        Sööööt
       
       Liv, såååå gullig !!!
      
     Andrea och Hamed festar loss :D 
    
    Andrea, Oskar och Hamed :D

    
              Jag är stolt över dig gumman !!! <3
 
 de tre musketörerna

Jaaap då var det slut på rundan med studentflacket men men Andrea forsatt o dansa,,ingen kunde stoppa henne!!
Grattis igen gumman !! <3


Kommentarer
din dröm

Jag gråter. Mina älskade <3

2011-06-25 12:34:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!