Allt är så lugnt ibland

       
                                                           Först var vi vid lommarbadet, mysigt.
Idag det var en så kallad onödig dag, vi var ett få tal som gick på lektion, vi fick kolla på en film som jag såg för 2 veckor sen, filmen var i svart vit och var 2 timmar lång, ingen lärare var där, så varför gick jag till skolan ??? JAAA för idag det var Min SISTA LATIN LEKTION någonsin !!! Har pluggat Latin i 2 år och det är inte lätt kan jag säga, så lycka till om du hade tänkt börja med det!!! Intressant var det, man lärde sig mycket men jag fick nog med det !!! Jag satt och översatt en hel text från Latin till Svenska i 3 Timmar, förstår ni ? 3 jävligaaa långa timmar plus att jag var färdig med det eftersom satt i helgen och gjorde det för att slippa sitta så länge men men men där ser man, vi gick genom alla grammatiska detaljer och struktur på meningar.. --' SSSÅÅÅ HIMLA SKÖNT att allt är bakom mig...Efter skolan hade jag tänkt skynda mig hem för att göra de sista uppgifterna jag har kvar men vet ni vad? Jag träffade Jess istället och CHILLADE !!!! livet rullar på och det är så härlligt att bara spendera tid, prata och skratta utan några bekyrmmer, härligt härligt. Kom hem för inte så länge sen och just nu kollar jag på TV, önskar att någon smsade och gjorde något spontant just nu men måste  tänka på skolan och hålla ut till avslutningen, längtar längtar. Lite shopping skulle inte skada faktiskt. Nämen puss på er !
                    
                                                            Älskar när hon bli fotat, så himla söt 
    
                     Sen gick vi till Societets parken, chips, kakor och läsk, nyttigt ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!