Tvingas att vara en natthuggla

hej tjo, jag är nu på jobbet fick nattpasset så jag tvingas att vara vaken till kl 8?! jag började 21.00 idag och kom en timme förtidigt haha nice?! känns lite konstigt för att det är fredag o så är man van med att få flera sms eller samtal, där det sägs : vilken tid träffas vi ? vad ska du ha på dig? o vilken klubb? men idag var det så att jag tackade nej till min kära nattliv på dansgolvet, ikväll spenderar jag tid framför dator tills min hjälp behövs..rätt så skönt ändå, måste komma bort från rutinen ibland!!

Idag skulle jag egentligen till akuten, för att jag har haft fruktansvärt ont i magen o mått riktigt illa..men som vanligt skiter jag i min hälsa..FY PRISCILLA, INTE BRA..jo jag vet men orkar jag verkligen vänta 4-5 timmar på akuten istället för att ta 2 alvedoner, eller 2 panasodlin med en voltaren o må bättre? jag tänker alltid att kroppen är gjort för att den ska klarar sig själv och att medecin är oftast gjorda för att få bort smärtan snabbare. AJa ska verkligen försöka att gå dit om det inte går över..även om det redan har gått 2 veckor :S.

Imorgon jobb står på planering jag jobbar natt tills på söndag, det är rånice att jobba på det stället jag jobbar nu, jag är personlig assistent, och det är så att man jobbar aktivt kanske cirka 30 minut och sen sitter man och kollar på tv..håller på med mobilen eller dator som nu, sen kommer det upp något och så jobbar man 20-30 minuter igen, det är inget jobb som är jobbigt så, det som sliter är till exempel jobba natt då det krävs att vara vaken och uppmärksam hela natten eller jobba 12-13 timmars pass på dagen då man är råååtrött och får inte sova! Mitt jobb är ändå chill jag älskar det jag gör, alltså hjälpa andra människor ...men det som är mest spännande just nu är att det kom en ny 50 Tum TV hur roligt som helst att kolla på filmer med högtalarna ..super hemmabio !!!

Jag har det bra just nu, tog med mig lite plugg har musik, sitter på en bekväm stol och har en påse lösgodis med mig kan det bli bättre? jooo jag får betald för att sitta nu och ha det bra. :D

 

    
                                                                    right now, helt galet pigg!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!