KOM BARA !


En vanlig trevlig dag med oväntade stunder det är sånt jag gillar. Jag jobbade nästan hela veckan och dagen jag var ledig var jag tvungen att tvätta, man kunde inte se toppen på högen med smutsiga kläder haha men Fina Andrea ringde mig och frågade om hon kunde komma efter jobbet svaret var så klart KÖÖRR bara haha hon köpte lite fika och hjälpte mig med tvätten, snällt va? Jag skulle dock vilja spendera mer tid med henne än vad jag gör nu eftersom hon kommer åka bort under en lång period någongång i november. Än så länge vill jag tacka henne för en mysig och trevlig eftermiddag! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!