Jag jobbar ihjäl

Igår var jag ledigt från personlig assistent jobbet och jobbade istället på andra jobbet jag har, som ligger 1timme 21 minut ifrån lilla Norrtan. jag älskar att ha jobb på olika ställe för att på så sätt träffar man nya männikor och befinner sig i en helt annan miljö, det är det bästa sätt att inte tröttna på sitt jobb, plus att det är 2 jobb helt olik den andra. Igår befann jag mig på barnensö som ligger på björkö, jag är med en schweizsisk familj som kommer på semester. Där jag gör lite allt möjligt som att laga mat men framförallt passar ett obeskrivligt socker sött barn som är väldigt aktiv, jag får springa runt och leka med honom och göra sandslottar nära havet.. det är så himla kul, jag älskar barn !

Det känns dock lite konstigt att bara prata franska hela dagen för att jag brukar bara prata franska när jag är på semester i Lausanne (Schweiz) men nu är jag i sverige och får prata franska dagen runt, drömjobbet för mig !!! Jag kommer att jobba med familjen till slutet av vecka 31, hade önskat mig att jobba året runt hos de, men tyvärr allt som är bra tar alltid ett slut :/, jag får väl njuta av den tiden de är här. :)
      
                                           En riktig glad tjej men lite trött efter en lång dag av jobb


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!