Fokus på Trend

I veckan åkte jag tidigt till stockholm för att göra en spa behandling och sedan shopa loss, spännderade runt 2000 kr rätt så soft tycker jag. Kom inte hem tomhand o det är jag glad över. En vanlig dag i stockholm innebär mode och goda smoothie
        
         satt en stund på eftermiddan och läste vogue katalogen; härligt!
       
Jag har länge letat efter tjocka halsband som är värd priset! Jag har äntligen hittat dem! Här kommer en bild på dem utvalda, måste erkänna att jag är riktigt nöjd med köpandet. 
         
Hittade en random butik med massa iphone skal också, ett inlägg kommer senare om det! Nu på tal om halsband, dem 2 tjocka silvriga halsband är riktigt lätta att sätta på och kostar runt 200-300 kr på Gina, den absoluta favorit är den enkla, för att den sitter fint och är simpel. Den tunna guldaktig är jätte svårt att sätta runt halsen, nästan omöjligt att ha och gör ont, fint är den men kommer inte att användas så mycket (kostar också runt 200kr på Gina). Den långa röda kostar bara ca 100 kr på H&M finns i övriga färger och är jätte fin, den är dock lite FÖRlång men den gillas ändå.
        
Förutom tjocka halsband, har jag länge letat efter långa vita fjädrar och en orange kuvärväska. Örhängarna hittades också på gina och kostar 150kr, de är perfekta! Jag har dock inte hittad den oranga kuvärväska, vet att det finns en på Zara som kostar 1000 kr? köper helst en louis vuitton för några tusen till! Märket Zara är inte värt priset enligt mig. så i'm keep looking, kom gärna med förslag/tips om du vet ett ställe där det kan finnas fina kuvärväskor.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!