Girls we run this world

Det behövs så lite för att vara lycklig, det känns som att man håller lyckan i handen men innan man fick ens provsmaka, händer nåt som gör att allt faller i bitar, det behövs så lite för att förstöra allt fint tiden tog att bygga upp, det behövs så lite för att omvandla ett leeende till tårar och det behövs så lite för att omvandla tårar till ett leende..I wish we all were robots sometimes, jag vill kunna trycka på en knapp och stänga av känslor, jag vill sluta bry mig om det som egentligen en dag jag kommer att skratta åt. Jag vill ha svar på frågor jag vet jag aldrig kommer att få svar på.

Varför ens tänka tanken att det "kanske" allt skulle ha blivit annorlunda "om" man hade gjort annorlunda, OM man hade tagit andra beslut..Om man inte hade sagt det man sa OM man inte hade gjort som man gjort..jag tänker nog för mycket, men det är oftast sånt tjejer tänker på..och det som skiljer tjejer från killar..Vi tänker oftast för mycket men vi fick en hjärna och har användning av det.. ni kan kalla oss "komplicerade" men faktum är att vi är sårbara även om vi inte visar det, vi låtsas att vi inte bryr oss för att inte visa att ni har makten över oss. Inlägget handlar inte om mig men om de flesta tjejer som en dag blev sårad av någon dem har haft känslor för. BE STRONG GIRL !

        


Kommentarer
Anonym

Jag gråter. Mitt hjärta blöder. Älskar dig.

2011-07-12 17:13:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!